Reklama – w jaki sposób można docierać do klienta?
W jaki sposób dzisiaj można zareklamować swoje usługi?
Na to pytanie szukają odpowiedzi wszyscy sprzedawcy.
Niezależnie od tego czy są duża firmą, o międzynarodowym zasięgu czy małym przedsiębiorcą, który stara się utrzymać na rynku lokalnym. Reklama to podstawa, bez niej nie istniejemy na rynku.
Wśród różnych rodzajów reklamy największą popularnością cieszy się reklama internetowa. Internet bowiem jest obecnie tak powszechnym narzędziem, że taka reklama dotrze do większości klientów, bądź przyszłych klientów.
Wśród różnych rodzajów reklamy największą popularnością cieszy się reklama internetowa. Internet bowiem jest obecnie tak powszechnym narzędziem, że taka reklama dotrze do większości klientów, bądź przyszłych klientów.
Do internetu bowiem mają dzisiaj łatwy dostęp zarówno dzieci, nastolatki, dorosłe osoby, a nawet seniorzy.
Na reklamę internetową składają się: reklama na stronach (tudzież blogach), reklama na portalach społecznościowych, reklama w wyszukiwarkach internetowych, reklama w artykułach sponsorowanych i marketing szeptany. Jeśli chodzi o ceny, to widełki są bardzo szerokie, bo koszt jednej takiej reklamy może zaczynać się od kilku złotych, a kończyć na kilku tysiącach. Wszystko zależy od formy i od strony na której zamierzamy reklamę umieścić. Firmy bardzo chętnie korzystają z reklamy na blogach. Najpopularniejsze blogerki mają swoje rzesze fanów i naprawdę duży wpływ na zachowanie ich jako klientów.
Jeśli jesteśmy firmą i chcemy wyjść poza internet, rozszerzyć zasięg swojej oferty warto też przemyśleć wykupienie reklamy poprzez sms.
Jeśli jesteśmy firmą i chcemy wyjść poza internet, rozszerzyć zasięg swojej oferty warto też przemyśleć wykupienie reklamy poprzez sms.
Prosta wysyłka sms może być również skutecznym kanałem docierana do potencjalnych klientów.
Tego jednak nie zrobimy samodzielnie. Musimy się zdać na usługi firmy zewnętrznej.
Podobny zasięg będzie miała reklama poprzez mailing. Mailing to także docieranie bezpośrednio do odbiorcy, ale poprzez e-mail.
Podobny zasięg będzie miała reklama poprzez mailing. Mailing to także docieranie bezpośrednio do odbiorcy, ale poprzez e-mail.
Dzisiaj, w mocno zinformatyzowanym świecie praktycznie każdy ma maila, więc pozostaje nam tylko kwestia zbudowania bazy klientów i zebrania od nich adresów mailowych. Jeśli zrobimy to sami, możemy pominąć firmy zewnętrzne i zaoszczędzić. Jednak zbieranie adresów mailowych nie jest takie proste i wymaga czasu.
Chyba, że zdecydujemy się na kupno gotowej bazy adresowej.