Krówki z logo
Jeśli zastanawiasz się, jak najlepiej zareklamować swój produkt lub usługę, koniecznie przeczytaj poniższy artykuł. Dziś przedstawimy Ci kilka przykładów, w jaki sposób krówki z logo, mogą wpłynąć pozytywnie na twój przekaz marketingowy.
Słodka reklama
Według najnowszych danych większość Polaków codziennie sięga po słodycze. Często niestety spożywamy nadmiar cukru, co może doprowadzić do różnych chorób, takich jak m.in.: cukrzyca. Jednak dziś nie będziemy poruszać negatywnych skutków nadmiaru cukru, a przyjrzymy się ich pozytywnym aspektom. Jednym z nich jest reklama, która została sprytnie ukryta w krówki z logo.
Większość osób kocha słodycze, dlatego rozważenie wykorzystania metody krówki z logo, to idealny pomysł. Możemy produkować tego typu słodkości na różne okazje: imprezy okolicznościowe, gratis do sprzedawanych przez nas produktów, lub po prostu na rozdawanie słodkości przechodniom zamiast tradycyjnych ulotek.
Zwiększenie uwagi odbiorcy
Aby opisać, w jaki sposób tego typu reklama może działać na odbiorcę, możemy przytoczyć przykład z codziennego życia. Jeśli przypadkowi odbiorcy będą mogli wybrać papierową ulotkę lub krówki z logo – z pewnością wybiorą drugą opcję. Tego typu wybór jest związany z tzw.: ,,korzyścią”, jaką mogą czerpać z dwóch opcji. Ludzie są w stanie szybko przekalkulować, że po wybraniu opcji krówki z logo, otrzymają dodatkową korzyść jaką jest słodki produkt. W przypadku wyboru papierowej ulotki, jest to tylko przekaz marketingowy.
Więcej na https://www.slodyczezpomyslem.pl/produkt/krowka-z-pomyslem-z-milanowka/