Packshoty aranżowane
Packshoty aranżowane kraków to tradycyjna fotografia reklamowa przedstawiająca, dany produkt. W przeciwieństwie do tradycyjnych packshotów, packshoty aranżowane przedstawiają towar w towarzystwie specjalnie przygotowanej przestrzeni oraz dodatków. Zabieg ten ma za zadanie maksymalnie wyeksponować reklamowany produkt oraz skutecznie zwrócić uwagę klienta.
Jak stworzyć packshoty aranżowane?
Aby stworzyć packshoty aranżowane wykorzystuje się wiele atrybutów. Może to być odpowiednio dobrane oświetlenie, wykorzystanie różnych płynów, pyłków, roślin, materiałów oraz innych przedmiotów, które są scenografią dla głównego bohatera – reklamowanego produktu. Packshoty aranżowane tworzy się z ich pomocą, w taki sposób, aby przedstawiały konkretną sytuację. Miejsca i zaaranżowane sceny mogą naśladować naturalne miejsca, w których produkt można wykorzystać lub jedynie nawiązywać do danej scenerii. Podstawą funkcją jest to, iż maja uwydatniać zalety produktu, przedstawiać go w pozytywnym świetle, tak aby był jak najbardziej atrakcyjny dla odbiorcy.
Przykłady produktów
Packshoty aranżowane mogą mieć formę zdjęć lifestylowych. Jest to najpopularniejsza forma zdjęć produktowych. Reklamowane artykuły przedstawia się w specjalnie zaprojektowanych przestrzeniach ukazujących naturalne środowisko, w którym najczęściej można wykorzystać reklamowany produkt. Odbiorca będzie w ten sposób bardziej przekonany do produktu, kiedy zobaczy jego funkcjonalność i korzyści w zaaranżowanej rzeczywistości.
Packshoty aranżowane torebki możemy pokazać w zbliżeniu, gdzie torbę trzyma elegancko ubrana kobieta. Torba znajduje się na pierwszym planie, jest większa niż reszta produktów, spływa na nią uwydatniająca łuna światła.
Packshoty aranżowane potraw w restauracji można natomiast ukazać na tyle pięknie przygotowanej zastawy stołowej z dodatkiem, roślin oraz produktów spożywczych, z których powstała reklamowana potrawa.
Zobacz https://packandshot.com/packshoty-produktowe-aranzowane/