Biznes

Pierniki reklamowe

Idealny pomysł na promocję marki

W ostatnim czasie coraz większą popularność zyskują pierniki reklamowe. Umieszczenie loga firmy na tego rodzaju słodyczach jest powszechną praktyką na różnego rodzaju targach czy innych wydarzeniach kulturalnych.

Pierniki reklamowe jako prezent świąteczny

W naszej kulturze pierniki kojarzone są ze świętami, w związku z czym pierniki reklamowe często można spotkać na targach bożonarodzeniowych. Takie targi odbywają się między innymi we Wrocławiu, Krakowie czy Gdańsku. Marketingowcy liczą na promocję firmy, umieszczając jej logo na wyrobach spożywczych. Niewątpliwie jest to interesująca alternatywa dla rozdawania długopisów z nazwą danej marki. Umieszczenie loga na piernikach, które kojarzą się z aromatycznym zapachem i świętami Bożego Narodzenia, z pewnością wywołuje uśmiech na twarzy niejednego klienta. Pierniki reklamowe powinny zadowolić zarówno daną markę, jak i potencjalnego zainteresowanego usługami przedsiębiorstwa. 

pierniki reklamowe

Rodzaj reklamy ma znaczenie 

Popularnym sposobem promowania produktu jest umieszczenie logo marki na folii, w którą zawinięte jest ciasteczko. Zdarza się, że niektórzy dołączają do pierniki reklamowe bony zakupowe, rabaty oraz różnego rodzaju karnety. Możliwe jest także zamówienie specjalnego opakowania, na którym widnieje nadruk z logiem firmy. Warto zaznaczyć, że takie opakowania mogą mieć niewielkie rozmiary, w których umieścić można jedną sztukę piernika. Oferta jest niezwykle szeroka i pozostawia dowolność w wyborze formy czy sposobu reklamy. Z pewnością wraz ze wzrostem zainteresowania pierniki reklamowe, będzie ona  stale  rozwijana i ulepsza.

Sprawdź ofertę pysznych pierników na https://www.slodyczezpomyslem.pl/oferta/produkty/ciastka-i-pierniki/!